Due di cuori

ho scritto t\’amo coi bit

Abballu senza sballu

Posted by lezia su 8 maggio 2008

E’ una delle canzoni che trovate nel nuovo album dei Tinturia “Di mari e d’amuri”.
Ascoltando e riascoltando le nuove canzone si può dire che ormai mi sono entrate tutte in testa ma una in particolare mi ha colpito, mi porta allegria e mi fa ballare come una pazza…tant’è che l’ascolto da stamattina 🙂
Ecco qui di seguito il testo,con le frasi che più mi piacciono evidenziate 🙂

 

1 pikki nun vogghiu ristari sulu
2 pikki avi aviri i trizzi d’ oru
3 a cercu sana e di famigghia bona
4 è megghiu se ma pigghiu siciliana

Sugnu cunfusu e passu li nuttati
Circannu o scuru e fudda nun ma muttati
Pikki se hai lu cori nun po’ sbagghiari
si ricanusci subbitu l’amuri
Nun sentu ne ragiuni ne morali
Ca se iu ti vogghiu mi fazzu ammazzari
Ti portu in celu e ti mettu a curuna
Si tu a mugghi stidda si la regina

E abballu senza sballu
E cantu senza scantu
Pikki sugnu kuntentu e la testa all’aria và
E abballu senza sballu
E cantu senza scantu
A ke ascura n’annu gnornu si nni và

Pi tia cercu lu suli
Pi tia a mangiatu sali
Nun trovu mai la kiavi giusta
La genti ca mi giudica mi tratta troppu mali
Cià mattiri nu tappu ‘nbucca

Lassatimi sparlari lassatimi capiri
Di tutti a via l’ossa ro giudiziu
Mi mettu a testa a postu mi vogghiu sistimari
però ora riku i peggiu cosi e fazzu u pazzu

E abballu senza sballu
E cantu senza scantu
Pikki sugnu kuntentu e a testa all’aria và
E abballu senza sballu
E cantu senza scantu
A ke ascura n’annu gnornu si nni và
E abballu senza sballu
E cantu senza scantu
Pikki sugnu kuntentu e a testa all’aria và
E abballu senza sballu
E cantu senza scantu
A ke ascura n’annu gnornu si nni và

Aspetta e nun aspetti voi viniri a pedi nuri rintra i pinzeri
Sugnu nomu ca rici amuri amuri e bidduzza senza i tia nun pozzu stari
Senò mi manca u sensu, la terra sutta e peri
E quannu viru ‘mpilu u volghi assicutari

Allura bedda balla se vuoi ballari abballa pikki se nun balli nun po’ ballari kiu

E abballu senza sballu
E cantu senza scantu
Ti vogghiu stari a latu pi l’eternità
E abballu bedda abballu
Pikki si tu u me sballu
Ti pigghiu e ti ripigghiu e nu ti lassu akkiù

E abballu senza sballu
E cantu senza scantu
Ti vogghiu stari a latu pi l’eternità
E abballu bedda abballu
Pikki si tu u me sballu
Ti pigghiu e ti ripigghiu e nu ti lassu akkiù
Allura bedda balla se vuoi ballari abballa pikki se nun balli nun po’ ballari kiu
Ti vogghiu stari a latu pi l’eternità
E abballu bedda abballu
Pikki si tu u me sballu
Ti pigghiu e ti ripigghiu e nu ti lassu akkiù

E abballu senza sballu
E cantu senza scantu
Ti vogghiu stari a latu pi l’eternità
E abballu bedda abballu
Pikki si tu u me sballu
Ti pigghiu e ti ripigghiu e nu ti lassu akkiù

LeziAbballa

8 Risposte to “Abballu senza sballu”

  1. devilmanga said

    carina carina!
    anche se mi piace di puù quella in cui canta lo picciriddo in inglisi!

  2. lezia said

    Anche quella che dici tu è sapurita amolino, ma questa mi fa ballareeeeee come una pazza 🙂

  3. sam said

    matri mark mi fa veniri u nirvusu sa canzuna!! 😀 a me piace de generatione ahaha

  4. Fede said

    Ank’io la adoro Lelè e pure De generatione e pure Sudo e pure…tutte le altre tranne Cercasi Rosa

  5. sam said

    fede a me cercasi rosa mi piace assai! lu cori contra a testa si fa meliii… l’unica che davvero salto sempre è “a chi mi sa dare musica”.. nun mi piaci 😐

  6. mariuzzoweb said

    bellissima canzone!
    grazie per il testo è intorvabile in rete!

  7. Maruzza said

    e che dire di:
    daje e daje lu vitti tira la fiocina daje lu vitti afferralu pigghialu aaaaaaahhhh 🙂

    ammora mia devo farti due correzioni però… eh eh…
    1 – “Pi tutti arriva lo santu giudiziu” al posto di: Di tutti a via l’ossa ro giudiziu
    2 – “Allura bedda abballa si vò ballari abballa attenta ca se sballi nun pò abballari cchiu!” al posto di: Allura bedda balla se vuoi ballari abballa pikki se nun balli nun po’ ballari kiu.

    Non è ca vogliu fari a scaltra… è che io il testo l’ho nel libretto del scidì. 😛

    un bacio ammoraaaa
    sciau maaaark

  8. n-i-c-o [alias Vegeta] said

    Pizzicatoooooo Dalla tarantaaaaaa

    Abballu senza Sballuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu 😀

Rispondi

 
